Saturday, March 22, 2008

Påskafton

Då var det redan påskafton då... snart sommar!

Hängt lite med Parra idag, spelat lite musik och så. Han har faktiskt en hel del bra idéer. Dröjer säkert inte lång tid innan han blir bättre på att spela piano än mig.


Ikväll lutar det åt utgång och Morfars faktiskt. Dock lite tveksamt vart förfesten ska vara. Har blivit bjuden till Emfelie, men Jessica kanske räknar att vi ska komma till henne. Så vi får se vad som händer när kvällen är här. Har en känsla av att Jessica kommer att bli fly förbannad på mig... sköj! =)
Raka huvudet ska jag i varje fall göra, oavsett vad som händer!


Alltså det här med bloggandet... det känns nästan som om man skriver en dagbok på internet. En publik sådan också!
Men det hjälper mig att komma ihåg vad jag gjorde en given dag, vilket är mycket bra.

En liten uppmaning också: Köp inte Microsoft Reclusa tangentbord! Det är verkligen inte bra. Hela knappsatsen är flyttad till höger, samt att det är knappt användbart när man startar upp datorn. Eftersom det finns bakgrundsbelysning på det måste datorn generera tillräckligt med ström till USB-uttaget så att tangentbordet knappt går att använda de första 15-minuterna när man startar upp datorn! Mycket kasst.

1 comment:

david santos said...

Hello, Calle!
Good luck.
I loved this blog.
have a good weekend