Monday, April 21, 2008

Svenska

Nä nu har jag beslutsångest igen, över en löjlig liten sak som vilket språk jag bör använda mig av i min blogg här.

Nu har jag skrivit på engelska ett tag, men jag känner att det hindrar mig lite i det jag vill säga. Min engelska är verkligen inte vad den borde vara :(

Så idag har jag testat Ivory Italian Grand och det är helt otroligt bra ljud! Helt klart det bästa VSTi jag testat, i alla kategorier. Eller tja, när det gäller piano i varje fall.

Har även varit på Galgberget och promenerat med Freddy idag. Kändes som en bra runda!

Och mitt Word vill inte fungera! Jag kan alltså inte skriva mina skolarbeten i det programmet för tillfället, mycket jobbigt!

Ska trixa lite med det och se om det ordnar sig!

1 comment:

Dav said...

Please provide your loyal readers some English bits and pieces! :(